27 Ocak 2019 Pazar

Konsinye mal arıyorum

Yeni açılan dükkanıma KONSİNYE MAL arıyorum ! Resim mevcut degil. Bayilik Verilecek. Bu konuda görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Toptan Cok Cok Ucuza Alip , Perakende Satmak. Gömlek Alıp Satmak İstiyorum.


Müzayede cankayamuzayede. Nadir Osmanlıca ve Türkçe kitaplar, dergiler ve gazetelerinizi arıyoruz. El emeği ürünlerinizi ve tasarımlarınızı mağazalara . Satılmayan mal merkez firmaya ait, dolayısıyla bayi herhangi bir risk taşımıyor.


Unutmayın ki satacağınız ürünleri ne kadar ucuza mal ederseniz, kar oranınız o. Güngören de mağaza açıyorum yakın zamanda konsinye ürün. USAK merkez de toptan veya bayilik verecek yer arıyorum. Müşteri hizmetlerini arıyoruz açıp hep aynı söylemlerle karşılaşıyoruz yardımcı olacağız, bugün gelir . Danışmanlığını yapmakta olduğumuz farklı sektörlerdeki . Bebek Giyim Sektöründe E Ticaret Sorumlusu Arıyoruz. DMR BEBE GİYİM SANAYİ VE. Essa Itriyat Ve Kozmetik San Tic Ltd Şti.


Mal Kabul Iade Sorumlusu. Depo Görevlisi arıyoruz. Sebze deposunda calisacak mal giris ve cikislarina vakif eleman alinacaktir.


Kesinlikle defolu mallar sat . Türkiye Marka= farketmez Gösterim:3Talep:2. Bu işin mantığını arıyorum. ARIYORUM Anadolu Üniversitesi. Nakit İşleme ve Sayım Sorumlusu Görev tanımı;. Bu söz konusu ticari malın gerçek sahibi olmadan satışını.


Cerrahi malzemeler ve İntraaortik balon dışında kalan tüm konsinye. SMAİL: Tamam ben MEDİSTAR›ı arıyorum , sende şeyi ara abi. Konsinye ürün takibini yapmak.


Sebebsiz zenginleşme: Kişinin mal varlığında sebepsiz meydana gelen artıştır. Topluluk içi tedarik, AB içinde sınır ötesi mal ve ürün tedarikidir. Doğrudan alıcı arıyorum …. Malların yurda giriş şeklini de belirtir ilgili Gümrük İdaresinden alınacak gümrük beyannamesi ve eki fatura fotokopileri. Logosuz, baskısız, alüminyum spor şişeler arıyorum.


Ucuz ve ücretsiz bayilikler, franchise - franchising veren kurumsal markalar, farklı sektörde bütçenize en uygun marka ve şirkete başvuru yapın. Roogo belirli bir üretici bir ürün arıyoruz , ön sipariş lütfen bize ulaşın gerçek nesne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar