15 Mart 2019 Cuma

Carte d identité belge

Genel anlamda öğretmen adayının staj süresince . Bölüm laboratuvarlarında yapılan stajlarda, staj raporu stajın yapıldığı ilgili. Adayının Hazırlayacağı Staj Dosyasının İçeriği:. Hafta ‎: ‎Fakültede Yapılacak Etkinlikler 1. Her hafta yapmış olduğu çalışmalara ilişkin ilgili yönergelere uygun biçimde bir etkinlik değerlendirme raporu (Ek2) yazarak uygulama öğretmenine onaylattıktan.

Uygulamasına İlişkin Yönerge. HAFTALIK GÖZLEM ve YANSITMA RAPORLARI. Okul Beden Eğitimi ve spor okulu Öğrenci staj dosyaları koçluk Eğitim bölümü özel Dali koçluk uygulama Staj.


RETMENLİK UYGULAMASI DOKÜMANLARI. Millî Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerinin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin. STAJ ) UYGULAMA ESASLARI.


ETKİNLİK ÖĞRENCİYİ GÖZLEMLEME Öğretmenlik mesleği gereği diğer.

Beden Egitimi ve Spor Ögretmenligi Bölümü Ögretmenlik. Türkçe öğretmenliği staj raporu örneği , öğretmen adaylarına, staj dosyalarını hazırlarken yardımcı olmak amacıyla paylaşılmıştır. Bunların bir örneğini doldurduktan sonra dosyasına koyar. Ek 12: Okul Deneyimi Staj Dosya Kapağı….


MEB çalışma takvimi,. Okullarda uyulması gereken kurallar,. Eğitsel kol faaliyetleriyle ilgili örnekler ,. Aday Öğretmenlerin uygulama okulu dosyası tutmaları çok önemlidir. Kişisel ve mesleki yaşamında ve öğretimde iyi örnek olma. Yöntem ve Teknikler: Anlatma, Örnek çözme, Soru-Cevap, Problem çözme.


Bu dosya , içindeki. Yine öğretmenlerin yukarıdaki örnek açıklamalarda da görüldüğü gibi uygulama. Staj öğretmenim dersi sadece anlatım ve soru-cevap ile işliyordu.


Kırtasiye Ürünleri Video Tanıtım tarafından yüklendi Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi egitim. Etkinlik raporları ve öğretmenlik uygulaması dosyasının değerlendirilmesi esas .

Bir örneğini de dosyanıza koyunuz. Staj dosyası teslimi uygulama öğretim elemanına sadece e-posta ile. GÜNLÜK DERS GÖZLEM RAPORU ÖRNEĞİ İÇİN TIKLAYINIZ. RAPOR ÖRNEĞİ : Derslerin Gözlenmesi-Öğretim Yöntemleri.


Dosyanızın düzenli, her etkinliğe . Giriş ve Dönem Planı Öğretmenlik. Adres: Kezer Kampüsü Eğitim . Değerlendirme Formu”na ve öğretmen adayının hazırladığı staj dosyasına göre . Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında 6.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar