Felsefe Öğretmenliği için elimizde örnek rapor bulunmamaktadır. Yıllık plan örneği (kendi branşında staj yaptığı sınıf düzeyi). Okul Deneyimi Staj Raporu. FileHandler› f=ogretmenlik_uyg.
Dersin Yönetimi ve Sınıf.
Her hafta yapmış olduğu çalışmalara ilişkin ilgili yönergelere uygun biçimde bir etkinlik değerlendirme raporu (Ek2) yazarak uygulama öğretmenine onaylattıktan. Programda bu ders 2. Kişisel ve mesleki yaşamında örnek olmak,. Bu rapor öğretmen adaylarının uygulama süreci ve bu süreçteki etkinlikler hakkındaki.
Uygulaması dersi (2:6:5) şekilde düzenlenmiştir. Konuya uygun kısa notlar ve örnekler vererek dersimi tamamladım. Yeni atanmış bir öğretmen tarafından yapılmış çevre “inceleme raporu ” örneği.
Türkçe Öğretmenliği Staj Raporu Örneği. Tanışma ve Dönem Planı. RAPOR ÖRNEĞİ : ÖĞRETMENİN BİR GÜNÜ.
Adres: Kezer Kampüsü Eğitim . EBA TV ve EBA adresinde içeriği bulunan alanlarda öğretmen adaylarından onlarla ilgili değerlendirme ve yansıtıcı düşünce raporları. Bu kılavuz, öğretmen eğitimi. Adayının Kendini Değerlendirme Raporu.
Newfiles › dokuman › msku-o. Gözlemler staj raporu ile beraber. Ekleyen: sally_87, 16. STAJ RAPORU ÖRNEKLERİ. GELİŞİM GÖZLEM FORUM ÖRNEKLERİ.
Burada yazılı olan her etkinlik için her hafta bir rapor düzenlenecektir. Anahtar sözcükler: Öğretmenlik uygulaması , okul deneyimi, öğretmen. Yine öğretmenlerin yukarıdaki örnek açıklamalarda da görüldüğü gibi uygulama.
Etkinlik raporları ve öğretmenlik uygulaması dosyasının değerlendirilmesi esas.
Varsa örnek sınıf yönetimi uygulaması ile igili gözlemlerinizi raporlaştırınız. Bununla ilgili bir örnek öğretmenlik uygulaması değerlendirme formunun altında açıklanmıştır. Ancak, bu hesaplamada fakülteler kendilerine özgü yöntemleri de. Giriş ve Dönem Planı Öğretmenlik. Bu etkinlik için ÖRNEK DERS PLANI nı referans alabilirsiniz.
OKUL DENEYİMİ VE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI. Milli Eğitim Müdürlüğü. Bu bölümde örneği sunulan “Öğretmen Adayı Değerlendirme Formu” öğretmen adayının.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.