13 Şubat 2018 Salı

Iphone 5s alınır mı

Iphone 5s alınır mı

Kutulu, faturalı 7TL. Yorumlarınızı bekliyorum! Batarya durumu iyi ise alınabilir. Hız konusunda yeni çıkanlar gibi iyi olmasa da işini görür ve özellikleri hala iyidir. AMMON tarafından yüklendi 2. Donanım Arşivi Forum donanimarsivi.


Iphone 5s alınır mı

Telefon Önerileri donanimarsivi. Sizce 5s alınır mı ? Alınırsa fiyatı kaç TL bandında olmalı ? Ve yaklaşık olarak yıllık bir telefon fakat hala genel olarak sorulan bir soru var. Cok iyi bir cihaz gerek donanimi gerek kamerasi memnunum fakat iOs isletim sistemini deneyimlemek istiyorum. TeknoSeyir teknoseyir.


Kasma donmadan kasıt yavaş çalışması ise onu yapar. Bana tamire 5s geldi oradan biliyorum yavaş gelebiliyor. Almak için Çok mu Geç? Diğer hasar (garanti kapsamı dışında).


Iphone 5s alınır mı

Garantisi nasıl olur? YILINDA İPHONE 5S ALINIR MI ? Mobil müşterilere özel fırsatlardan yararlanmak için tıklayın! TL ARASI İPHONE 5S ALINIR KONYA. Fiyatta pazarlık payı . Hızı android işletim sistemi ile.


Wi-Fi seçimini yaptıktan sonra karşımıza yeni bir cihaz olarak mı yoksa bir . Akıllı telefon fiyatları ve özellikleri hakkında bilgi mi almak istiyorsunuz? Turkcell bünyesindeki akıllı telefonlar arasından size uygun olanı seçin! Yardıma mı ihtiyacınız var? Taksitle cihaz almak için hangi kriterler aranmaktadır? Saat 16:öncesi alınan.


Iphone 5s alınır mı

GEVEY KULLANIMI ve KURULUMU BASİT Mİ ? Xiaomi Mi Pro 5G. CRETSİZ Kargo Fırsatlarıyla kısa sürede teslim alın. Hemen teslim almak mı istiyorsunuz? Hızlı teslimat seçenekleri fırsatıyla aynı gün teslim alabilirsiniz. Merhaba, Mi Band bilekliği bir aydır kullanıyorum, uygulama IOS da kurulu.


Satıcı firma hepsiburada, muhtemelen iade alınan bi ürünü bana gönderdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar