12 Şubat 2018 Pazartesi

Benim arşiv kaydım var nasil silecegim

Bu kayıtlar yukarıdaki şartların varlığı halinde arşiv kaydına alınmakta olup, orada. S: Peki bir kaydın adli sicilden silinip arşivde alınmanın nasıl bir yararı bulunmaktadır? S: Son olarak okurlarımıza söylemek istediğiniz bir şeyler var mı? Faruk - Hocam benim şimdi adli sicil kaydım var uyuştırucu. Başka bir ifade ile benim infazım tamamlandı kaydım da hemen temizlenecek anlamı.


Benim yaşında başımdan geçen bir vakadan kaynaklı olarak adli sicil kaydım var. Sabıka kaydı ve adli sicil arşiv kaydı nasıl silinir? Benim arşiv kaydım var silmek istiyorum olmuyor yardım eder Misinz.


SABIKA KAYDI NASIL SİLİNİR ? Adli Sicil (Sabıka) Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Nasıl Silinir? Tabi ki istisnai bazı durumlar da bulunmaktadır. Ceza ile ilgili sorumluluklar ve yükümlülükler yerine getirildikten sonra da bu cezaların adli sicil kaydından silinmesi gerekmektedir. Arşiv kaydına alındıktan yıl sonra tüm adli sicil kaydı silinir.


Sabıkasını kaldirtmak icin bir yol var mıdır? Sabıka (adli sicil ) kaydı aynı iki terim gibi sanılmakta ama her ikisi. Adli sicil kaydının silinmesi dilekçesi. Mesela adli para cezanız var bu cezayı ödedikten sonra sabıka kaydınız dan. Bununla birlikte birçok dernek ve vakfın üyelik şartnamelerinde adli sicil ve arşiv kaydının.


Merhaba avukat bey benim birden fazla adet sabıkam var ancak . Ancak adli sicil kaydınızda halen mahkumiyet hükmü var ise bunu sildirebilmek. Benim anladığım kadarıyla şuan adli sicil kaydınız bulunmamaktadır. Etiketler:adli sicil arşiv kaydı ne zaman silinir adli sicil arşiv kaydını sildirmek için nereye başvurulur adli sicil kaydı nasıl silinir adli sicil. Selamunaleykum benim ay sonra darptan dolayi mahkemem var fakat ben magdur . Diğer mahkûmiyetler bakımından kaydın arşive alınma koşullarının.


Elbette bu benim yorumum, açıkçası ben işin ceza hukuku boyutuyla da çok. Ancak bu noktada adli sicil ve arşiv kaydının bir süre sonra silinecek olması. Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılmaz ise suçlu,suçsuz nasıl ayırt edilecek? Lütfen yardımcı olun yıl önce hırsızlık dan sabıkası var arkadaş. MADDE - (1) Arşiv bilgileri, ilgilinin ölümü üzerine ve her halde kaydın girildiği tarihten itibaren seksen yılın geçmesiyle tamamen silinir.


Benim durumum biraz zor gibi ama sorgulamak istedim. Eşimden en hızlı şekilde nasıl boşanırım? Zaten kararlar silinmez, arşiv kaydına alınır. Bildiğim bu kadar dostum. Adlî sicil bilgilerinin . Sizinle nasıl konuşabiliriz.


Veya ilk mahkeme beraat vermiş komisyon bunu benim lehime sonuçlandırmaz mı ? GBT kaydının nasıl silindiğini bilmiyorum, net bir cevabını bulamadım. Arşiv kayıtları şahsın ölümü veya kaydın işlendiği tarih üzerinden yıl geçince siliniyor. Ne yapmam gerekir bu işte bir yanlışlık mı var yoksa yeni bir kanun mu çıktı ? Benim sorunum bu kararın adlı sicil kaydı ve adlı sicil arşiv kaydinda çıkar mi, . Silinip arşiv kaydına alınıyor ama aklımızın ucunda bi soru işareti doguruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar